luni, 16 februarie 2009

7-8 Februarie 2009 - Valea Cernei, Cascada Bigar si Minis



7 comentarii:

Iulian spunea...

Fotografiile astea imi plac foarte mult. Cel mai mult imi place ultima. Iulian

Cerna spunea...

Un mod foarte simplu de promovarea unor obiective turistice.
Felicitari

Serban spunea...

Multumesc. M-ar bucura sa stiu ca sunt turisti care poate au ales sa viziteze unele locuri vazand fotografiile mele...

Anonim spunea...

sunt superbe fotografiile tale ( si locurile alese ) Felicitari
irina

Serban Simbotelecan spunea...

Iti multumesc, Irina! Da, avem multe locuri frumoase.

daniela crihan spunea...

Ca de fiecare data vreau in primul rind sa iti multumesc ca imi incinti si imi umpli sufletul de bucurie atunci cind iti privesc fotografiile si sa te felicit pentru munca ta

Serban Simbotelecan spunea...

Iti multumesc Daniela si eu pentru toate gandurile si cuvintele tale... Si ma bucur ca treci si pe aici :)

Trimiteți un comentariu