joi, 5 martie 2009

1 Martie 2009 - O "plimbare" pana la Ochiul Bei

Pe drumul spre podul Bei am avut parte de o mica surpriza. Ne-am intalnit cu o mica caprioara pe drumul asfaltat, dar si plin de zapada, intre Potoc si podul Bei.

Reactiile initiale au fost ceva de genul :-D
"Ce e ala? Iepure? E un iepure mare! :-))"


"Ba nu! E un cangur! :-D :-))"


Ne-am lamurit. E totusi o caprioara mica. :-)


Aici s-a prins si ea ce suntem noi.


Si a sters-o! :-)

Asta este si poza care mi-a iesit cel mai bine :-)) , focus, "sharp", etc! :-P

(Asta e poza intreaga la 300mm pe Nikon D300, obiectiv Nikkor 70-300mm/f4,5-5,6, pentru cei curiosi de detalii tehnice. Restul sunt cropuri)

3 comentarii:

Anonim spunea...

Delicioase comentariile privind caprioara. Zona este superba. Mariana

Serban spunea...

Multumesc. Da, mai ales primavara e momentul perfect sa vizitezi zona.
Referitor la comentarii, recunosc ca ar fi frumos sa adaug mai multe cuvinte la posturile mele. Ma voi stradui :-)

romeo spunea...

Da chiar ca aduce cu un cangur!:)

Trimiteți un comentariu