sâmbătă, 30 mai 2009

De pe plaiuri mioritice (24 Mai 2009, Poiana Beletina)


Pe ei!!

Ii luam prin invaluire

In inspectie

Eu is al mai tare de aici...!

Eu... stiu sa latru! Mult...

Mm, asa, deci ce cautati voi aici?!

De ce mi-as strica frumusete de blana cu voi?

Aceeasi poveste in fiecare zi...

Viata de... :-(

Nu ati vazut vreun print cumva?

Am ciucuras rosu ca sa nu ma deochi

Sunt oachesa, nu?

Zambiti va rog!

Twisted

Liber

Precaut

Pastorul

Spre casa

Nici un animal (adica noi eu, Alexandra si Hume :-)) ) n-a fost ranit in cursul realizarii acestor fotografii!
Ar mai fi de precizat ca nu are de ce sa va fie frica (nu foarte tare :-D ) de cainii de la oi, ei isi fac doar treaba lor. Dovada e ca am putut sa stau sa fac aceste fotografii in "liniste", fara nici o problema. (Puteti sa luati totusi si mici rezerve la vorbele mele ;-)).)

Drumetii faine!
Serban

4 comentarii:

Kirigalpoththa spunea...

Great pictures..great sceneries too!!

Serban spunea...

Thanks! :-)

romeo spunea...

Serbane! 10(zece)Faine foto&beton descrieri:)

Serban spunea...

Multam Romeo! O sa incerc sa fac mai multe din astea ;-)

Trimiteți un comentariu