luni, 21 decembrie 2009

Night in Prague

30 Noiembrie 2009 - Praga

6 comentarii:

Angela Ribus spunea...

Asa cum ni-l arati tu, Praga e chiar Orasul de aur. Iar noaptea e pur si simplu fascinant.

Serban spunea...

Ai sesizat bine, noaptea chiar asa si pare, poate au studiat ce lumina sa foloseasca :)
Oricum, sunt multe elemente de decor de aur (suflate, desigur) folosite la cladiri.

pheideas spunea...

faine poze, felicitari ! la 1/60 n-ai folosit trepied ? ai avut si un zoom, totusi ... :)

Serban spunea...

Hm, cred ca nu ai observat bine vreun timp, cam toti erau mai mari de 1/10 sec... toate sunt cu trepied facute oricum.
Din pacate m-am racit la Praga, asa ca planurile mele de a face ceva fotografii diminetile (de pe la ora 6) s-au cam naruit. Asta deoarece in Praga este singurul moment cand orasul este pustiu. Doar o dimineata am stat sa fac fotografii. Next time... :D

pheideas spunea...

Da, asa e, in loc de 1.60 am vazut 1/60 :))) Scuze ! Am ramas surprins, cand am vazut un timp asa de scurt.:)
Da, sa prinzi culorile rasaritului, ceata care se ridica ...
Pai, bafta la next trip !

Angela Ribus spunea...

Un gand bun pentru tine de sarbatori.
Mi-ai inseninat multe zile din anul asta care se incheie.

Trimiteți un comentariu