miercuri, 21 iulie 2010

5AM, Zanoaga Stanei



11 comentarii:

Victor Mihiş spunea...

...cosmic!!... excepţional!!

Serban spunea...

:)
Iti doresc o zi faina, Victor.

Laurentiu spunea...

Ce fain sa fi prins cu un wide zona de reflexie in apa cu mai multe decupaje negre!

Serban spunea...

Seara ma gandeam sa intru cu picioarele in apa ca sa pot sa fac ce poze vreau... am renuntat. Nu prea am avut nimic de interes in zona asta de unde rasare soarele :)

Silvique_ms spunea...

Sunt frumoase! :)

Serban spunea...

Multumesc Silvia.

pheideas spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
pheideas spunea...

Efectul e superb ! Cunosc linistea aceea de apus, cand muntele tace si se pregateste de culcare. Si in racoarea serii te lasi purtat de gandul a doua maretii. Una e perfectiunea naturii, iar alta, aceea in care te simti ales sa te bucuri de ea.

Dragos spunea...

Frumos- frumos !Sper sa ajung si eu in Caldarea Rosiile cat mai curand posibil ,mi-e dor :) In opinia mea e cea mai faina zona din Parang !Te invidiez :)

Serban spunea...

Multumesc Dragos. As aminti si Lacul Verde, care este extraordinar prin culoarea lui aproape nefireasca pentru un lac natural. :)

Serban spunea...

pheideas, vezi ca te-ai pacalit, era 5 AM, dimineata :D
In rest, asa este... aici nu am avut cadrele pe care mi le doream sa le pozez, dar asta nu a stricat cu absolut nimic frumusetea momentelor traite.

Trimiteţi un comentariu