duminică, 8 august 2010

31 Iulie 2010 - Lacul Calcescu


4 comentarii:

Dragos spunea...

Te-ai cocotat sus tare ca sa faci poza asta :) Acum vreo doua saptamani m-am intalnit in zona lacului cu Marius ( din Otelul Rosu cred )care m-a intrebat de tine,credea ca esti din Petrosani :) Ce mica e lumea :)

Serban spunea...

Este un valcel acolo, se poate urca cu atentie... de data asta am dat drumul la vale la niste bolovani...
Da, m-am intalnit si eu cu Marius, ne stiam de pe Alpinet si ne-am mai intalnit.
Pai sunt din Petrosani, doar ca acum stau la Timisoara. Asa este, e tare mica :)
Poate la toamna, iarna, dam niste ture impreuna, daca esti interesat, cand mai vin pe la Petrosani.

Dragos spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Dragos spunea...

Sigur,mi-ar face placere sa facem o tura :) Sper ca maine sa fie vreme buna,vreau sa dau o fuga in Retezat ;)

Trimiteți un comentariu