marți, 26 octombrie 2010

6 Octombrie 2010 - Dimineata, Cortina D'Ampezzo (1)

M-am hotarat sa alaturez din cand in cand imaginilor mele unele cuvinte si explicatii privind ceea ce fotografiez sau de ce vedeti ceea ce vedeti in fotografiile mele. Nu ma pricep foarte bine la scris, asa ca va rog sa imi scuzati stilul, desigur criticile, intrebarile sunt oricand bine venite si nu vor ramane fara raspuns.

In aceasta zi, dimineata anunta o vreme frumoasa la munte. In ziua precedenta a plouat foarte mult, vremea indreptandu-se doar spre seara. Dis de dimineata am surprins niste momente interesante, cu ceata s-a lasat foarte jos in vale. Ceata din umbra are niste culori foarte reci (sursa de lumina este de fapt cerul albastru) iar in momentul in care a inceput sa fie luminata de catre soare, culoarea a devenit calda, spre auriu. Iar intr-un coltisor de camping am descoperit razele de soare care-si faceau de cap printre zade si aburii ramasi.
Azi ne-am hotarat (eu si Irina) sa urcam la Tre Cime di Lavaredo, unde doream sa facem bivuac deoarece in aceasta perioada majoritatea refugiilor se inchid in Dolomiti. Vremea se anunta foarte buna, asa ca nu am vrut sa ratam ocazia.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu