vineri, 29 octombrie 2010

8 Octombrie 2010 - !?

!?
Ce este asta!? Nici o vizibilitate, nimic ce sa fotografiez? Cam asta ma intrebam cand m-am trezit in dimineata de 8, asteptand cu nerabdare sa fotografiez Tre Cime di Lavaredo, motivul pentru care am urcat si am facut bivuac in zona. Aceasta dupa ce in seara anterioara n-am avut parte nici de apus pe Tre Cime.
In noaptea de 7 spre 8 nu am mai fost nevoiti sa facem bivuac afara si ne-am instalat in camera de iarna a refugiului Locatelli. Intr-un fel a fost mai bine, deoarece altfel ar fi trebuit sa suportam multa umezeala, deoarece aproape toata noaptea zona refugiului a ramas in ceata. Partea mai nasoala a fost dormitul in paturile refugiului, nu ne-am putut odihni deloc.
In urmatoarea serie veti vedea daca a iesit ceva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu