marți, 26 octombrie 2010

Balta de pe bulevard

Bulevard ii zic eu potecii, de fapt este un drum in toata regula folosit pentru aprovizionarea refugiilor, drum ce duce de la refugiul Auronzo pana la refugiul Locatelli, de-a lungul grupului Tre Cime di Lavaredo. Iar bulevard ii zic nu pentru ca se circula cu masini pe aceasta "poteca" (doar cu permis), ci pentru ca este luat cu asalt de catre turisti incepand cu ora 8 dimineata, cu zecile toamna, probabil cu sutele vara. Si asta indiferent ca este weekend sau o zi normala de lucru. Nu "montaniarzi" exclusiv, ci familii intregi, cu catel, cu purcel, copii mici, bunicute sprintene a caror conditie fizica ar face de rusiune orice burtos de la noi care nu cunoaste alt mijloc de deplasare decat masina. Iar parinti cu copii mici in carucior am vazut si acum (in Octombrie!), nu doar o data, vara.

3 comentarii:

Pierdut in spatiu spunea...

Da,asa este.Si eu vara anului trecut am facut multe trasee identice tot prin acele zone,cu bicicletele si cu fiul meu de 7 ani acuma,(6 ani anul trecut)

Serban spunea...

Sa nu se inteleaga ca asta este un lucru rau, este foarte bine! Putem aprecia ceea ce au facut altii in alte parti si lua exemplu, cu discernamant, dar in acelasi timp sa intelegem valoarea locurilor ce inca le avem, inca naturale si sa le apreciem si exploatam ca atare.

Luzia spunea...

Magic moment!!!

Trimiteți un comentariu