sâmbătă, 8 ianuarie 2011

Urme (II)

8 comentarii:

Victor Mihiş spunea...

nu ştiu cum ai făcut-o, dar e sbsolut superbă... tu, omul munţilor, ai un amurg de câmpie de vis...:)
la mulţi ani!

Serban spunea...

La multi ani, Victor!
:) Este frumoasa si campia, dealul, nu am preferinte in mod deosebit pentru munte, doar ca la munte este mai usor poate sa gasesc cadre ce sa ma inspire.

Laurentiu spunea...

Faine culorile!Am senzatia ca zona de trecere de la zapada la apus e un pic afectata de filtru?!nu e deranjanta parca,ci doar ii da pozei un aspect mai straniu - si poate e mai bine asa.
Frumoase culorile din zare,dar sper sa-ti iasa data viitoare un cadru cu partea de jos ceva mai simpla si cu forme bine conturate.

Serban spunea...

Asa este. Zona de trecere este mai intunecata, si aduce a o vignetare, desi un pic mai stranie. Mai puteam un pic sa o corectez, dar mi-a placut asa mai mult. Si eu astept in continuare sa folosesc noile filtre mai mult.

Dee spunea...

imi mentin parerea
Esti un artist :)
Bravo!!!

Serban spunea...

:)
Multumesc, Dee!

Victor Mihiş spunea...

dragă colega,
am fost încălţat şi eu, urăsc chestia asta,
dar asta e, nu aveam cum să te evit, te-am nominalizat…
ia vezi despre ce e vorba… şi dă mai departe leapşa…

http://blackbox60.blogspot.com/2011/01/blog-de-blog-2010-best-romanian-blog.html

acolo e şi link-ul cu instrucţiuni

Serban spunea...

:)
nu stiu daca o sa dau mai departe, dar voi incerca sa fac niste nominalizari. Adevarul este ca imi ramane destul de putin ca sa mai urmaresc chiar si blogurile pe care le urmaresc in mod normal.
Dar imi multumesc mult, Victor, pentru apreciere si nominalizare.

Trimiteți un comentariu