marți, 1 februarie 2011

The wing

4 comentarii:

Victor Mihiş spunea...

asta e divină, omule...
e divină...

Serban spunea...

Multumesc mult, Victor. In sfarsit, simt ca sunt pe drumul cel bun in fotografia mea. Chiar daca aceasta inseamna ca ma intorc cu mai putine cadre...

dorinbofan spunea...

Minunata, Serban! Ai surprins un moment foarte frumos si destul de rar cred. Compozitia e foarte eleganta, lumina, bineinteles speciala, dar ce imi place cel mai mult e simplitatea peisajului si senzatia de liniste pe care o lasa prim planul in contrast, doar aparent, cu dramatismul si "pasiunea" din fundal. Se simte ca ai trait un moment special. Bravo!

Serban spunea...

Iti multumesc pentru comentariul elaborat, Dorin. Intr-adevar, un moment special, ce s-a lasat un pic asteptat. Prima dimineata a fost fara pic de nori, nici nu am mai iesit din cort... ambele dimineti fiind foarte geroase. In final am facut efortul de a iesi din sacul de dormit Luni dimineata, cand am vazut ca se aflau cativa nori pe cer, promitand totusi ceva interesant.

Trimiteți un comentariu