joi, 7 aprilie 2011

Pe Ramnuta Vanata

10 comentarii:

ovidiuplayer spunea...

Imi place la pozele tale ca nu sunt prelucrate pana la refuz ca si altii,felicitari pentru pozele din Alpi...

Serban spunea...

Multumesc. Le ajustez, unele mai mult, altele mai putin, depinde... Incerc sa pastrez multe undeva aproape de ce am perceput in realitate, dar si sa creez in altele o atmosfera ireala, dar fara sa exagerez, spre exemplu cu saturatia. Incerc "sa nu zgarie ochii", desi asta este foarte relativ. Cel putin nu pe ai mei. :)

Anonim spunea...

De câteva zile caut locaţia cheilor Râmnuţei, Tâmnei etc..Toată lumea postează câte-o poză, însă fără explicaţii şi hărţi incomplete.N-avem oameni competenţi pentru promovarea turismului în această zonă, de aceea luaţi exemplul celor din munţii Apuseni unde găseşti detalii până şi despre ultimul colţişor din acei munţi care reprezintă un interes turistic.

Serban Simbotelecan spunea...

Nu inteleg vehemitatea comentariului. Blogul meu este un simplu blog fotografic, fara scopul de a face promovare turistica. Dar oricine m-a intrebat frumos a primit un raspuns despre locatiile pe unde am umblat. De multe ori alese doar din Google Earth. Asa ca nu pot spune decat sa cautati raspuns la intrebarile Dvs. la administratia Parcului National Domogled Cerna.

Anonim spunea...

Îmi cer scuze dacă m-am adresat nepoliticos şi te-am supărat, însă vizionând albumele tale m-i s-a părut că eşti un împătimit al muntelui, al naturii, sunt convins că te-ai confruntat lipsa de informaţie în peregrinările tale pe munte şi ce sentiment ai avut că nu ai avut de unde să iei o informaţie corectă.Tocmai de aceea cei ce au vizitat anumite locuri şi postează poze, ar fi frumos şi de dorit să informeze şi pe alţii pentru a se bucura de locurile turistice vizitate, deoarece unele site-uri oficiale nu au aproape nimic comun cu turistul de rând care este pus în situaţia să bâjbâie după indicatoare inexistente.
Încă odată mii de scuze. Cristi.

Serban Simbotelecan spunea...

Ma bucur ca revenim pe un fir normal al discutiei :-)
Nu m-am suparat si iti multumesc ca ai revenit.
Sa stii ca te inteleg perfect, este corect ce zici referitor la lipsa de informatii. Iti pot trimite in privat ce informatii am eu despre zona, ceva harti, ce traseu am urmat eu (track GPS), doar sa revii si sa imi trimiti un mail.
Nu as vrea sa public informatii despre aceasta zona, chiar si altele (decat celor care cer explicit in particular), deoarece cineva le-ar putea folosi in mod eronat si cine stie la ce probleme s-ar putea expune. Traseele din Muntii Mehedinti si in special din zona Ramnutelor nu prea mai exista, deci nici marcaje. In plus, in zona sunt multe zone de abrupturi, strabatute doar in cateva locuri de poteci. Nici eu nu cunosc foarte bine toate locurile, unele poteci le-as aborda cu maxima precautie, ideal cu cineva care le-a mai umblat. Nu vreau sa sune foarte de speriat ce zic, doar sa se inteleaga ca sunt poteci care nu mai sunt de mult timp intr-un "circuit turistic" acolo.
Mai trebuie sa revin in Timisoara ca sa iti pot raspunde.

radu Puscarciuc spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
radu Puscarciuc spunea...

Orice informatie despre posibilitatile de abordare a oricarui gen de obiectiv, cu precizarea dificultatilor, a neajunsurilor privind orientarea sunt binevenite si de dorit, tocmai pentru a se putea evita accidentele. Prezentarea obiectiva a informatiilor legate de un obiectiv dificil sau riscant nu este echivalenta cu indemnul de a-l aborda.

radu Puscarciuc spunea...

Orice informatie despre posibilitatile de abordare a oricarui gen de obiectiv, cu precizarea dificultatilor, a neajunsurilor privind orientarea sunt binevenite si de dorit, tocmai pentru a se putea evita accidentele. Prezentarea obiectiva a informatiilor legate de un obiectiv dificil sau riscant nu este echivalenta cu indemnul de a-l aborda.

radu Puscarciuc spunea...

Orice informatie despre posibilitatile de abordare a oricarui gen de obiectiv, cu ptrecizarea dificultatilor de abordare, a neajunsurilor privind orientarea sunt binevenite si de dorit, tocmai pentru a se putea evita accidentele. Prezentarea obiectiva a informatiilor legate de un obiectiv dificil sau riscant nu este echivalenta cu indemnul de a-l aborda.

Trimiteți un comentariu