luni, 2 mai 2011

25-27 Aprilie 2011 - Basecamp


14 comentarii:

Laurentiu spunea...

Faine amandoua.Imi place contrastul intre culorile corturilor si cele reci,specifice mediului la acele ore.

Serban spunea...

Multumesc, Laurentiu. Si mie asta imi place Ma bucur ca acest cort, este foarte fotogenic, il voi cara mai des, chiar si vara :)

Octavian-Andrei Brezean spunea...

foarte misto, mie mi-ai readus dorul de creste

vremea sa tzina cu noi, ca restul se rezolva :D

Serban spunea...

Foarte bine! Vreme buna si carari frumoase! :)

Laurentiu spunea...

Pai sa-l iei!
Poate ajungem prin cateva zone interesante anul asta si ,cine stie?!,poate vom zabovi si sub cerul liber pe cateva creste!

Serban spunea...

Cu siguranta ajungem. Varianta cu cerul liber ar fi cea mai faina, cand este posibil.

Vali B. spunea...

NO comment !!! :)
Preferatele mele din toata seria....ceva imi spune insa ca nu sunt singurul care le prefera cel mai mult pe astea 2 :)

Serban spunea...

:)) Multumesc, Vali! ;)

Nadja spunea...

Really great mountain- man!
Sorry, again no critique today.
:-))XXX

Serban spunea...

:-)))
Thanks anyway, Nadja ;-)

Nadja spunea...

I do my best,
but you don't want to cooperate.
You're too good.
:-)) Greets!

Serban spunea...

Funny, funny... :-P
:-)

geanina spunea...

superb! cerul plin de stele din prima fotografie e de poveste! i like :)

Serban spunea...

Multumesc, Geanina. Ma bucur ca iti plac :-)

Trimiteți un comentariu