luni, 6 iunie 2011

Raul

13 comentarii:

Victor spunea...

ooh, ce frumos, ce frumos!
o imagine aşa de blândă...
tare mă bucur că am mai trecut pe-aici
ai grijă de tine

Serban spunea...

Multumesc, Victor. Si eu ma bucur ca ai trecut.
Cele bune!

Florin M spunea...

Daca era si un pastrav in poza, era perfecta :D

Serban spunea...

Ar fi ramas doar fantoma lui la cat am expus... :)

geanina spunea...

super ti-a iesit! i like!

Serban spunea...

Multumesc, Geanina! :)

Actioneaza spunea...

Splendid, felicitari...

Angela Ribus spunea...

Da, Serban. Imi vine sa intru in piesaj si sa raman acolo.

Serban spunea...

Va multumesc!

Христо Свинаров spunea...

Love this one !

Serban spunea...

Thanks again!

Joanna Durczok spunea...

You have captured the flow of water in a subtle way. It makes this photo so romantic. Love it!

Serban spunea...

Thank you Joanna for all the nice comments!

Trimiteți un comentariu