marți, 25 octombrie 2011

Color sau alb-negru?



9 comentarii:

Cosmin Stan spunea...

eu optez pentru varianata color, imi place culoarea albastra, imi plac cum se vad umbrele:)

Serban Simbotelecan spunea...

Multumesc, Cosmin. Eu aici prefer mai mult varianta alb-negru, texturile imi plac mai mult asa. Si sunt curios si de alte pareri :-)

Cosmin Stan spunea...

Nu zik ca este de neglijat si varianta alb-negru, are si ea farmecul ei, dar mie imi place mai mult color:)...asteptam sa vedem si alte pareri! si eu sunt curios:D

darkclauds spunea...

Prefer alb-negru. Albastrul este cam prea...albastru. :) Oricum fotografiile de iarna in general arata cel mai bine in alb-negru.

Serban Simbotelecan spunea...

Multumesc, darkclauds. Eu zic sa nu te cramponezi in sfaturile ce spun ca zapada ar trebui sa fie alba, altfel nu vei mai vedea ca zapada poate sa fie si roz, portocalie, aurie, mov, asta depinzand de momentele zilei. Si culorile acelea sunt chiar frumoase. In umbra spre exemplu este albastra, deoarece zapada reflecta lumina cerului.

darkclauds spunea...

Nu m-am asteptat ca zapada sa fie doar alba, doar am simtit in fata celor doua imagini ca cea mai reusita este cea alb-negru, desi la cea color imi place faptul ca acel albastru intens nu este rece si fotografia emana un fel de caldura.
Imi pare rau daca interventia mea te-a suparat, nu a vrut sa fie o critica, ci doar o parere obiectiva.

Serban Simbotelecan spunea...

Tocmai de asta ti-am multumit pentru parere, ne place aceeasi imagine. Sa stii ca nu ma supara nici un fel de comentarii sau critici :-)... doar ca din experienta proprie am invatat sa nu ma iau dupa diverse pareri aruncate de diversi "critici". Daca esti interesata, pot sa iti indic cativa fotografi din afara care te pot face sa privesti altfel, cel putin pe mine m-au facut. Tocmai asta este meteahna pe care am intalnit-o la fotografii romani, sunt tare suparaciosi. Eu incerc sa nu ma numar printre ei :-)

darkclauds spunea...

Ma bucur sa vad ca nu te numeri printre ei, era culmea ca la prima incercare de a comenta sa intalnesc tocmai un fotograf suparacios interesat doar de like-uri si share pe facebook si nu de parerea sincera a privitorilor. Astept cu nerabdare recomandarile, eu il urmaresc pe Hougaard Malan doar, deocamdata.

Serban Simbotelecan spunea...

Probabil ca nu este aici locul sa continuam discutia referitoare la fotografii pe care vroiam sa ti-i indic, unul este Marc Adamus, dar nu este singurul, Bruce Percy, Guy Tal, si altii. Au si articole interesante de unde am invatat, de fapt am auzit la ei niste idei care mi-au schimbat viziunea. Dar cel mai greu este intr-adevar sa faci fata comentariilor de care vorbeam, de cele mai multe ori solutia este sa le ignori daca de partea cealalta este o persoana care nu doreste sa aiba un dialog sau sa auda alte pareri. Dar as zice sa nu continuam aceasta discutie aici, oricand se poate in privat serban.simbotelecan pe gmail.com (banuiesc ca deslusesti adresa, incerc sa ma protejez de spam :) )

Trimiteți un comentariu