luni, 23 iulie 2012

Mixed light

Small lake and a impressive wall close to Nusfjord,Norway.

Aceasta este imaginea mea favorita din Norvegia. Rezolutia imaginii de pe web nu face dreptate imaginii si sunt foarte curios cum va arata intr-un print mare. Detaliile si culorile reproduse sunt incredibile. Toate acestea se datoreaza si noii mele camere foto de care sunt foarte multumit. Iar pentru aceasta trebuie sa le multumesc celor de la SINPRO pentru suportul pe care mi l-au acordat la achizitia camerei.
Mai multe imagini din Norvegia gasiti si pe site-ul meu (nou) http://www.sserban.com/places/?album=5&gallery=30

8 comentarii:

Florina spunea...

Este superba fotografia, ai un talent sa vezi aeste peisaje cum multi nu au

Serban Simbotelecan spunea...

Multumesc Florina pentru cuvinte.

OceanoAzul.Sonhos spunea...

wonderful!

cvb

Serban Simbotelecan spunea...

Thank you!

petrolin50 spunea...

Beautiful photos full of emotion. Great light and color. Congratulations. Norway do not know. I heard it is beautiful. Sincerely, Peter.

Serban Simbotelecan spunea...

Thank you, Peter! It is true; but also expensive, I may add :).
Stay around or check my website galleries for new images.

renutzu spunea...

superba Serban! Norvegia e un taram magic, e drept ca e scump, dar are atatea de oferit cand e vorba de peisaje si lumina....
curiozitatea din mine nu ma lasa, ce aparat ti-ai luat?

Serban Simbotelecan spunea...

Salutari, Renutzule! :-) Si multumesc pentru comentarii. Si sa se implineasca ce mi-ai zis.
Mi-am luat Nikon D800E.

Sper ca voi sunteti bine acolo.
Cele bune!

Trimiteți un comentariu